ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W REKLAMIE

W szczególności należy pamiętać, że reklama jako działalność może być przedmiotem nie tylko krytyki społecznej, ale też spraw sądowych. W szczególności dotyczy to np. ekspo­zycji książki w oknie czy informacji zawartej w drukach rekla­mowych. Wyłożenie książki jest zawsze ofertą i oznacza, że gotowi jesteśmy ją dostarczyć. Również niedokładność w infor­macji drukowanej może spowodować spory z konsumentami, kończące się z reguły uznaniem pretensji odbiorcy. Tak więc reklama pociąga za sobą skutki prawne, co szcze­gólnie widać w podejmowaniu wszelkich zobowiązań, zlecaniu prac autorskich, plastycznych, redakcyjnych i innych osobom lub instytucjom. Konieczna jest dlatego w reklamie dokładna znajomość przepisów prawa autorskiego, przepisów o gospodarce funduszem bezosobowym oraz innych aktualnie obowiązujących zarządzeń.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.