ZASIĘG I SKUTECZNOŚĆ

Adresy układane są alfabetycznie w każdej z grup spe­cjalności. Wytłoczenie adresów na blaszkach znormalizowanego formatu umożliwia wielokrotne ich odbijanie za pośrednictwem adresarki. Blaszki adresowe, przechowywane są w specjalnych skrzynkach lub w szafach metalowych. Adresografia musi być stale uzupełniana o nowe adresy poszczególnych specjalistów oraz uaktualniana (zmiany adresów) przez zastępowanie blaszek nie­aktualnych poprawionymi adresami. Zasięg i skuteczność informacji kierowanej drogą pocztową, a więc i rozwój reklamy ofertowej, zależą od objętości zestawu adresów, ich specjalizacji (wszechstronności) i aktualności.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.