Wyższość reklamy prasowej nad telewizyjną

Nie od dziś wiadomo, że reklama prasowa znacznie przeważa nad reklamą telewizyjną, ponieważ jest bardziej treściwa. Nieznacznie rozbudowane komunikaty wpływają na ich lepsze oddziaływanie. Celem reklam prasowych jest przejrzyste i zrozumiałe przesłanie, trafiające do dużego grona odbiorców. Według najnowszych badań udowodniono, że najlepiej sprzedają się czasopisma, które wyraźnie odróżniają się od pozostałych pism prasowych. Dlaczego tak się dzieje? Otóż reklama prasowa zmusza konsumenta do skoncentrowania się na obrazie. Wzrok wyłapuje wszystko, co się wyróżnia wśród tekstu. W związku z tym w tak zwanym optycznym punkcie centralnym zostają wykorzystane intensywne, jaskrawe kolory, wpływające relaksacyjnie lub też pobudzająco. Wiadomo, że zdjęcie z żywymi barwami bardziej przyciąga naszą uwagę, czego skutkiem jesteśmy zainteresowani na tyle, aby więcej czasu spędzić na przeczytanie danego artykułu. Istotne jest również odpowiednie rozmieszczenie kolorów, czy też nadanie efektu dynamizmu.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.