W UMYŚLE ODBIORCY

Wywołanie w umyśle odbiorcy, w oparciu o zastosowany bo­dziec, zamierzonych skojarzeń odbywa się przez stworzenie warunków do skojarzenia: towaru z potrzebą, znaku firmo­wego z towarem, jakości towaru ze znakiem firmowym;    utrwalenie wytworzonych skojarzeń osiąga się przez powta­rzalność stosowania.użytych bodźców;    informowanie odbiorców polega na przekazywaniu informacji o  potrzebach, które może zaspokoić reklamowany towar, o ce­chach praktycznych, estetycznych, ekonomicznych towaru,o  możliwościach i formach dokonania zakupu (sprzedaży, do­stawy itp.);   skłonienie odbiorcy reklamy do podjęcia decyzji osiąga się bądź przez argumentację racjonalną lub emocjonalną, bądź też przez nakaz (kup książkę…); .

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.