TRZEBA PRZEWIDYWAĆ

Oznacza to, że każdy orga­nizator reklamy, każdy sprzedawca musi przewidywać omawiane procesy psychiczne i rozumnie je kształtować przez zmniejszenie lub wyeliminowanie wątpliwości powstałych w umyśle konsu­menta. Inaczej mówiąc — treść i sposób przekazywania infor­macji muszą zmierzać do wywołania pozytywnych przekonań, które z .kolei w określonych warunkach spowodują działanie konsumenta. Warto jeszcze zwrócić uwagę na tzw. aspekty uczuciowe ludz­kiego postępowania. Zachowanie się człowieka, a więc i klienta wchodzącego do księgarni, zależne jest od tego, jaką wartość dany przedmiot lub zjawisko przedstawiają w danej chwili dla zainteresowanego.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.