STAŁA SIEĆ SPRZEDAŻY

Chociaż „Dom Książki” nie robi tego wyłącznie własnymi siłami, chociaż na wsi również kioski i kluby „Kuchu” prowadzą sprzedaż książek, praktycznie jednak księgarska działalność pro­pagandowa ma istotne znaczenie. Działalność propagandowa na wsi jest trudniejsza niż w mia­stach czy nawet w zakładach pracy, ale ma ona olbrzymie zna­czenie dla przyszłości, albowiem wieś to największa rezerwa nowych czytelników i odbiorców rosnącej produkcji wydawniczej. Działalność propagandowa na wsi daje też mniejsze efekty doraźne, ale prowadzona systematycznie i długofalowo wpływa na wzrost czytelnictwa. Na wsi bardziej niż gdziekolwiek księ­garz nie może działać sam, ‚musi znaleźć społecznych pomocni­ków i współpracowników, przy czym nie wystarczy tu zorgani­zowanie stałej sieci sprzedaży.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.