ŚRODKI I METODY PROPAGANDY

Temat i zakres propagandy to dla księgarza i współdziałają­cych z nim czynników w zakładzie pracy wskazówka odnośnie doboru wydawnictw do biblioteki, kolportażu i propagandy. To właśnie książki związane z produkcją i bezpośrednio przydatne w tym środowisku powinny być w pierwszym rzędzie przedmio­tem zabiegów reklamowych i propagandowych. Zważywszy, że księgarz skutecznie może działać jedynie w oparciu o wymienionych tu sojuszników — wszyscy oni po­winni być przez, księgarnie – zaopatrywani w podstawowe mate­riały informacyjne i reklamowe, zaś kierownictwo zakładu i bi­blioteki powinny mieć ułatwione’ możliwości zapoznawania się z nowościami z danej dziedziny produkcji,wydawniczej.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.