SKUTECZNE ODDZIAŁYWANIE

Ażeby oddziaływanie było skuteczne, organizatorzy reklamy muszą znać prawa rządzące psychiką ludzką, znać zasady postępowania konsumentów i wy­korzystywać umiejętnie te cechy ludzkiej świadomości, które ułatwiać mogą pozytywne przyjmowanie apeli reklamowych. Tak więc warunkiem skutecznej reklamy, czyli takiej, która trafia do odbiorcy i kształtuje jego postępowanie — jest opa­nowanie elementarnych wiadomości o psychice człowieka i prze­biegu podejmowania decyzji zakupu towarów. Nieznajomość psychiki odbiorcy-konsumenta prowadzi do tego, że przemawia­my do niego językiem, którego on nie pojmuje i w konsekwencji działalność reklamowa stanowi jedynie stratę środków i pracy ludzkiej.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.