SKIEROWANIE ŚWIADOMOŚCI

Obserwując cokolwiek przeprowadzamy zawsze selekcję bodź­ców, reagujemy na jedne, a pomijamy inne. Tak np. obserwując wystawę sklepową cała nasza uwaga może zostać pochłonięta przez wabiki reklamowe, przez interesujące ruchome urządzenia, wskutek czego nie dostrzeżemy wystawionych towarów. Skierowanie świadomości na określony przedmiot nazywamy uwagą, która jest selektywna. Jeśli zwrócimy uwagę konsu­menta na coś, to musimy się liczyć z tym, że odwrócimy ją od czegoś innego. Uwaga może być dowolna i mimowolna. Z uwagą dowolną mamy do czynienia wówczas, gdy zgodnie z naszym zamiarem zwracamy ją na coś, natomiast uwaga mimowol­na wystąpi wtedy, kiedy skierowana jest na dany przedmiot bez naszego świadomego zamiaru i bez wysiłków z naszej strony.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.