Przedstawione tu dwie grupy sojuszników księgarstwa różnią się metodą działania, ale praca pierwszej z nich (środków masowego przekazu) stanowi pomoc i wsparcie dla działalności czynników grupy drugiej. Inspiratorska i organizatorska rola księgarstwa polega na tym, by maksymalnie nasycając działalność środków masowego przekazu problematyką książki i czytelnictwa — dopomagać tym wszystkim czynnikom, które pracują bezpośrednio w środowisku wiejskim. O ile jednak inspiratorem i organizatorem propagandowej działalności wiejskich ogniw upowszechnienia książki jest księgarz z powiatu (księgarnia powiatowa), to w odniesieniu do prasy, radia, telewizji — inspiracja współpracy leży w obowiązkach Centrali Księgarstwa (na szczeblu centralnym) bądź zarządów przedsiębiorstw wojewódzkich „Domu Książki” (ich komórek reklamy i upowszechnienia książki), w odniesieniu do wojewódzkich ogniw masowego przekazu.
Dodane dnia Styczeń 15th, 2014 przez Tomasz Nowak
RÓŻNE METODY DZIAŁANIA

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )