REZULTATY PRACY

W szczególności pracowników komórek reklamy oraz pracowników księgarni obowiązuje znajomość zarządzeń, instruk­cji i wytycznych Centrali Księgarstwa, regulujących całokształt poczynań w dziedzinie reklamy i propagandy księgarskiej. Księgarnia jest podstawowym ogniwem w systemie rozprowadzania książki. W księgarni bowiem następuje konfron­tacja potrzeb i postaw odbiorcy z silą oddziaływania księgarza i   samej książki.Rezultaty pracy księgarza i realizacja zadań stojących przed księgarnią zależą w poważnym stopniu od dobrze zorganizowanej reklamy i od umiejętności personelu księgarni. Znaczenie re­klamy w pracy księgarni systematycznie wzrasta, a zadania najbliższych lat — związane ze wzrostem produkcji wydawni­czej _ są nie do wykonania bez stałego rozwoju reklamy księ­garskiej.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.