Planować reklamę powinny nie tylko przedsiębiorstwa, ale też we właściwym zakresie poszczególne placówki księgarskie. Reklama i propaganda w „Domu Książki” pbsiada charakter planowej, długofalowej i systematycznej działalności. Podstawę działalności reklamowej stanowią potrzeby i zadania przedsiębiorstwa, wynikające z jego politycznej, społeczno-kulturalnej oraz gospodarczej roli. Opracowanie planu reklamy w przedsiębiorstwach handlowych może przebiegać w jednym lub w dwóch etapach. Na przykład w branżach, gdzie istnieje duża różnorodność towarów wymagających odmiennych metod reklamy, opracowuje się najpierw preliminarz na dany rok (biorąc za podstawę kwotę obrotu rocznego), później zaś opracowuje się właściwy plan roczny w ujęciu kwartalnym.
Dodane dnia Marzec 19th, 2016 przez Tomasz Nowak
REKLAMA I PROPAGANDA

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )