REKLAMA I PROPAGANDA

Planować reklamę po­winny nie tylko przedsiębiorstwa, ale też we właściwym zakresie poszczególne placówki księgarskie. Reklama i propaganda w „Domu Książki” pbsiada charakter planowej, długofalowej i systematycznej działalności. Podstawę działalności reklamowej stanowią potrzeby i zadania przedsię­biorstwa, wynikające z jego politycznej, społeczno-kulturalnej oraz gospodarczej roli.  Opracowanie planu reklamy w przedsiębiorstwach handlo­wych może przebiegać w jednym lub w dwóch etapach. Na przykład w branżach, gdzie istnieje duża różnorodność towarów wymagających odmiennych metod reklamy, opracowuje się naj­pierw preliminarz na dany rok (biorąc za podstawę kwotę obrotu rocznego), później zaś opracowuje się właściwy plan roczny w ujęciu kwartalnym.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.