Prywatne rozmowy bazą marketingu szeptanego

Jednym ze sposobów reklamowania produktów jest marketing szeptany, który ma za zadanie dotrzeć z informacją do określonego odbiorcy i jest dokonany w sposób bezpośredniej dyskusji czy tez rozmowy. Do marketingu szeptanego zaliczamy opinię na temat zakupionego artykułu, którą się wyraża przy sąsiadach czy rodzinie. Za główny cel marketingu szeptanego można uznać fakt rozprzestrzeniania się wiadomości o produkcie, takiej reklamie to sami klienci powinni miedzy sobą reklamować określony produkt. Ludzie bardziej wierzą osobom znanym czyli rodzinie, kiedy oni zachwalają produkt kupiony przez siebie. Ta forma reklamy polega na stymulowaniu rozmów prowadzonych przez klientów, które mają rzeczywiście opisywać produkt mówiąc o jego zaletach ale również i wadach. Nie ingeruje w poglądy, które posiada klient, ale chce wyrażenia swoich rzeczywistych poglądów. Od pewnego czasu agencje reklamowe zajmują się marketingiem szeptanym i wykorzystują jako tren swojej działalności na przykład portale społecznościowe czy fora internetowe, na których bardzo często udzielane są porady czy też informacje na temat różnych produktów. Jednak jeżeli potencjalny klient wykryje, fakt że wypowiedź jest intencjonalna może poczuć się oszukany.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.