Dlatego podstawowym i stałym zadaniem SK jest wyposażanie sieci księgarskiej w niezbędne materiały informacyjno-bibliograficzne dotyczące całej zaplanowanej do sprzedaży produkcji wydawniczej, materiały zebrane od poszczególnych wydawców przygotowujących książki do druku. Materiały te, a w szczególności „Zapowiedzi Wydawnicze”, „Kartkowy Katalog Nowości” czy „Katalog Składowy” — same nie należą do środków reklamy, ale jako źródłowa informacja stanowią dla księgarza narzędzie pracy niezbędne dla prawidłowej organizacji zakupu i sprzedaży. Tak więc wymienione materiały informacyjno-bibliograficzne stanowią dla sieci księgarskiej źródła reklamy, a wiadomości w nich zawarte pozwalają księgarzowi formułować podstawową informację dla odbiorcy.
Dodane dnia Czerwiec 27th, 2016 przez Tomasz Nowak
PODSTAWOWE ZADANIE

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )