PODSTAWOWE ZADANIE

Dlatego podstawowym i stałym zadaniem SK jest wyposa­żanie sieci księgarskiej w niezbędne materiały informacyjno-bi­bliograficzne dotyczące całej zaplanowanej do sprzedaży produk­cji wydawniczej, materiały zebrane od poszczególnych wydawców przygotowujących książki do druku. Materiały te, a w szczegól­ności „Zapowiedzi Wydawnicze”, „Kartkowy Katalog Nowości” czy „Katalog Składowy” — same nie należą do środków reklamy, ale jako źródłowa informacja stanowią dla księgarza narzędzie pracy niezbędne dla prawidłowej organizacji zakupu i sprzedaży. Tak więc wymienione materiały informacyjno-bibliograficzne sta­nowią dla sieci księgarskiej źródła reklamy, a wiadomości w nich zawarte pozwalają księgarzowi formułować podstawową infor­mację dla odbiorcy.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.