PLAN ROCZNY

Roczny plan działalności reklamowej ma charakter rzeczowo-finansowy. Oznacza to, że określonym akcjom, poczynaniom reklamowym, imprezom, konkursom musi towarzyszyć odpowiednio zaplano­wana kwota środków finansowych. Należy pamiętać, że niezależnie od rocznego (kwartalnego) planu działalności reklamowej, każda większa akcja reklamowa łub propagandowa, nawet każda przemyślana reklama określo­nego tytułu (np. subskrypcja) czy zestawu, powinna być oparta na odrębnym planie, który biorąc za podstawę cele handlowe lub propagandowe powinien obejmować środki działania, ter– miny, koszty, wykonawców itd.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.