Inwestycje przedsiębiorstw obejmujące poważną adaptację, czyli przebudowę okien, której koszt nie mieści się w remontach. Może tu wchodzić również instalacja neonów, budowa stoisk kiermaszowych itp. W obu tych przypadkach rola komórki reklamy sprowadza się przede wszystkim do zgłoszenia wniosku (zgłoszenie do odnośnego planu) bez obowiązku określenia wysokości wydatku. Fundusze obce mogą być przekazywane na podstawie odrębnych porozumień określających udział i obowiązki stron w organizacji akcji reklamowo-propagandowej. Dzieje się fak np., gdy wydawcy proponują zorganizowanie dużej akcji przekraczającej możliwości finansowe, przedsiębiorstwa i proponują w związku z tym swój wkład finansowy.
Dodane dnia Luty 10th, 2016 przez Tomasz Nowak
INWESTYCJE PRZEDSIĘBIORSTW

Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )