ELEMENTY PROCESU

Chodzi o to, że przedmiotem wyobrażeń mogą być ele­menty procesu zakupu, korzyści i przyjemności z nabytego to­waru itp. Możemy sobie też wyobrażać cechy towaru, jak wygląd, barwę, model, wzór. Ale najważniejsze to wyobrażenie sobie właśnie korzyści płynącej z posiadania tego towaru, a więc spo­sobu użytkowania (np. będziemy czytać ulubioną książkę w wy­godnym fotelu), zadowolenia z doznanych przeżyć (np. będziemy dobrze wyglądać w nowym ubraniu), efektów wielokrotnego używania towaru (np. kobieta kupując nowy krem wyobraża sobie korzystny wygląd swojej twarzy). Fakty te mają ogromne znaczenie i są szeroko wykorzystywane przez organizatorów reklamy.

Hej! Jestem Tomek i na co dzień zajmuję się mała agencją reklamową. Ten blog to moja pasja i forma komunikacji z innymi. Jeśli podobają Ci się moje posty to zapraszam do komentowania i zostawiania śladu po sobie w formie like`a pod postem.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.